Jump to content

Regulament Staff ✔


Areanydd
 Share

Recommended Posts

Comunitatea Gods Realm isi doreste o dezvoltare cat mai frumoasa si vrea sa ofere jucatorilor o experienta cat mai placuta pe forum-ul nostru.
Pentru a nu exista neînţelegeri, va rugăm să acordaţi 10 minute la acest regulament şi să-l citiţi.
Fiind o comunitate noua de Minecraft din Romania, regulamentul este unul destul de detaliat.
Incalcarea unei reguli din regulament atrage asupra ei pedepsele mentionate.

1. Egalitatea este prioritară. Nimeni nu este mai presus, indiferent că faci parte din Staff, eşti Donator sau Jucator! 

2. Trebuie să respectați membrii executivului! (Manageri & Administratori)

3. Nu aveți voie să faceți event-uri fără acordul unui Administrator/Fondator!

4. Nu aveți voie să vă adresați jucătorilor cu „bă”, "fă" sau „mă” pe chatul serverului decât dacă vă permiteți!

5. Nu aveți voie să dați contul de MEMBRU STAFF altor persoane sau aceştia să aibă acces la cont, indiferent că persoana respectivă este o rudă sau cel mai bun prieten! SANCȚIUNEA FIIND REMOVE!    

6. Nu aveți voie să preluați donațiile! Dacă un jucător anunță pe chat că vrea să doneze aveți datoria de a-l ghida spre site-ul de donații sau către un CEO! SANCȚIUNEA FIIND REMOVE!

7. Nu aveți voie să amenințați jucători/membrii Staff!

8. Nu aveți voie să folosiți următoarele comenzi fără un motiv întemeiat: bc(broadcast)/kill/thor/vanish/invsee/alertall/gmsp(gm3)/tpall!

9. Respecta şi vei fi respectat! Nu îti este permis să jigneşti, să ameninți său să râzi de cineva, indiferent de statutul acelei persoane.

10. Cand faceti controale, aveți dreptul să controlați doar în fişiere strict legate de minecraft, daca umblați în orice alt loc, o să primiți remove.

11. Nu este permis să purtați un conflict pe server sau forum! Pentru a rezolva problema, contactați un Administrator sau un alt grad principal.

12. Pentru orice sancțiune acordata aveți nevoie de o dovadă, în caz că primiți o reclamație şi nu aveți acea dovadă, o să fiți sanctionați.

13. Nu aveți voie să dați iteme din inventar/creative/kit, să teleportați jucătorii la anumite coordonate sau la alți jucători, să nu construiți pentru ei folosind WE sau să interveniți în jocul lor; să nu le dezvăluiți coordonatele  bazelor, clanurilor, etc!

14. Daca sunteți inactivi mai mult de 7 zile făra o scutire / motiv intemeiat, riscati să fiți sanctionați! Pentru a evita acest lucru, faceti o scutire pe discord.

15. Folosirea culorilor pe chat pe langă cele actuale nu este permisă. 

16. Abuzul de comenzi este strict interzis! 

17. Cine este prins cu mai multe conturi înafară de cel cu grad de staff şi încă unul secundar primeste remove!

18. Odată ce un membru staff a parăsit echipa făra un motiv clar discutat cu un manager, acesta nu se mai poate întoarce în echipa cu acelaşi grad.
(Se va discuta cu un manager posibilitatea lui de a reveni în echipa staff)

19. Este strict interzis ca membru staff să oferi lui x sau y informații personale despre anumite persoane, o să primiți blacklist fără nici o discutie!

20. Membrii staff nu au voie să se sancționeze între ei, în caz că un membru staff încalca regulamentul, discutați această problema cu un manager.

21. In cazul în care suspectați un player de hack, daca aveți permsiunea managerului, sunteți obligați să îi faceți control cu TeamViewer sau aplicații similare daca acestea sunt aprobate.
Daca acesta nu reuseste să descarce aceste aplicații se va face controlul prin intermediul discord-ului cu partajarea pornită, iar player-ul v-a trebui să urmeze ce i se spune!!

22. Atenție, cand nici un Administrator / Manager nu este activ în momentulîn care a apărut o problemă urgentă, vorbiți cu persoana care are cel mai mare grad pe sețiunea respectivă.

23. Fiecare greseală majoră o să se pedepsească strict doar de către Staff Manager şi Head Manager cu warn. Odată ce s-a ajuns la 3 warnuri, primiți down sau remove.
Greşelile grave se pedepsesc cu remove şi în unele cazuri chiar şi cu blacklist în echipa staff.

24. Fiecare membru Staff trebuie să posteze activitatea săptămânal pe Discord.

25. Nu e permis ca staff-ul cu accese full sa faca team cu playerii pentru ca se pot face favorizari si nu dorim asta.

Informații Suplimentare:

1. Scuza 'Imi pare rău, nu am ştiut' folosită la 'Cereri scoatere warn' este complet inutilă şi irelevantă atata timp cat regula era trecută CLAR aici.
2. Off-Topic - Devierea de la subiectul care se discută.
3. Post-Hunt - Goana după post-uri, majoritatea fiind inutile.
4. Double-Post - Două posturi consecutive la interval mai mic de 24 de ore.
5. Post-uri - Mesaje, apar sub avatar.
6. Pentru orice verificare pentru hack trebuie să ai şi filmarea cum ai facut pentru a arata la sfarsit unu-i manager.


Acest regulament a fost facut special pentru a fi respectat in limita posibilitatilor, avem rugamintea sa il respectati cat este posibil, intelegem ca sunt diferite situatii pe server si o sa incercam sa discutam cu fiecare in parte cand are o problema legata de regulament. cas


ATENTIE, aceste informatii pot fi schimbate oricand asa ca avem rugamintea sa le cititi macar o data pe saptamana.

ATENTIE, aveti un cuvant cheie pe care trebuie sa il stiti daca sunteti intrebeti la sedinta altfel veti primi WARN! Acest cuvant cheie trebuie sa il cauti in regulament! Cuvantul se v-a schimba o data pe saptamana.

  • Thanks 6
Link to comment
Share on other sites

  • Areanydd changed the title to Regulament Staff ✔
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...